Safmarz|فروشگاه کنسول بازی

راهنمایی خرید کنسول بازی ایکس باکس

Xbox Series X یک ماشین بازی خارق العاده است که متاسفانه فاقد بازی های انحصاری جدید برای نمایش سخت افزار در بهترین حالت است. با این حال ، این یک پایه و اساس برای یک مارک تجاری Xbox حیات دوباره ایجاد می کند ، و هنگامی که با Xbox Game Pass جفت می شود ، سری X نشان دهنده بهترین تعادل قدرت خام و ارزش پول هر کنسول تا به امروز است. در ادامه مطلب از سایت صاف مرز با ما همراه باشید.

آنچه باید در مورد کنسول Xbox Series X بدانید

ایکس باکس جدید سرانجام در اینجا موجود است. Xbox Series X نامیده می شود ، سیستم گل سرسبد مایکروسافت یک ماشین بازی نخبه است که از فناوری پیشرفته خونریزی برخوردار است و به دنبال از بین بردن رقابت در نسل کنسول نهم است.

همانند خانواده Xbox One ، مایکروسافت در تجارت کنسول خود دو برابر شده است. این محصول سخت افزار قدرتمندی را برای پرچمدار Xbox خود و یک گزینه مقرون به صرفه تر با کنسول خواهر خود ارائه می دهد – Xbox Series S. شما می توانید بررسی سری S را در اینجا بررسی کنید. در این بررسی ، ما منحصراً به رویداد اصلی نگاه می کنیم.

به راحتی می توان آخرین کنسول نخبه این شرکت – Xbox One X 2017 – را به عنوان یک اصلاح دوره مخفیانه مشاهده کرد. پس از فاجعه بار عرضه Xbox One اصلی در سال 2013 ، چیزی باید تغییر کند. اگر One X یک تنظیم مجدد نرم برای خط کنسول بود ، سری X به عنوان راه اندازی مجدد سخت به نظر می رسد – یک اظهار نظر جسورانه که Xbox واقعاً برگشته و آماده تسلط است.

با تشکر از کار تبلیغاتی نرم مایکروسافت قبل از راه اندازی ، ما قبلاً می دانیم که سری X از نظر فنی قدرتمندترین کنسول ساخته شده است اما آیا انرژی خام کافی است؟ آیا به اندازه کافی از ایکس باکس وان درس گرفته شده است؟ و مهمتر از همه ، آیا باید Xbox Series X بخرید؟

درباره این بررسی Xbox Series X: من دو هفته را با Microsoft Xbox Series X به عنوان دستگاه اصلی بازی خود گذراندم. Android Authority کنسول Xbox Series X را برای اهداف این بررسی خریداری کرد.

طراحی: کالای فضایی

Xbox Series X یک جانور بزرگ مکعبی سیاه است که از طراحی یکپارچه خود خجالت نمی کشد. شما بخاطر اینکه انتظار داشتید Sprach Zarathustra نیز به عنوان زنگ خط شروع بازی کند ، بخشیده خواهد شد (متأسفانه اینطور نیست).

من تجسم مجدد جسورانه و تقریباً وحشیانه طرح نقشه Xbox را از همان ابتدا نشان دادم ، اما به نظر شخص حتی بهتر هم می رسد. DNA زیادی از مینی کامپیوترها در طراحی سری X وجود دارد که با توجه به مشخصات ارائه شده مناسب است.

سری X یک بازی یکپارچه گنده ، تقریباً وحشیانه است – و بسیار عالی به نظر می رسد.

رنگ مشکی مات کل کنسول را در بر گرفته است ، صرفه جویی در یک دکمه روشن / خاموش که با آرم Xbox و برخی از لهجه های سبز ظریف تزئین شده است و دریچه بزرگ محدب بالای کنسول را تزئین می کند. سایر وقفه ها به حداقل ممکن می رسد. فقط یک درگاه USB 3.2 در کنار یک دکمه جفت شدن کوچک و یک درایو دیسک 4K Blu-ray نازک وجود دارد که در کنار آن یک دکمه eject در جلو قرار دارد ، و یک مهر Xbox نقش برجسته در کنار آن قرار دارد.

کیفیت کنسول

کیفیت زیبایی یک کنسول خانگی واقعاً بی ربط است. با این حال ، سری X تعادل موثری را ایجاد می کند که جسورانه و قابل تشخیص باشد تا بتواند ظاهر جدیدی را برای نام تجاری Xbox ایجاد کند ، در حالی که در کنار قرار گرفتن در کنار تلویزیون یا مانیتور ، یک نمایه بی ادعا نیز دارد.

اگرچه این حالت به صورت عمودی قرار گرفته باشد ، درست است. می توانید سری X را در کنار آن قرار دهید ، اما به نظر می رسد که روی آن خراب شده است. در حالی که مایکروسافت برای محافظت از آن هنگام قرار گرفتن در حالت افقی ، برخی از فشارهای فشار را به آن اضافه کرده است ، اما این یک امتیاز جعلی به نظر می رسد. به طور واضح ، آرم به صورت عمودی تراز شده و پایه پلاستیکی پایه کنسول خاموش نمی شود. به علاوه ، این کنسول کاملاً پیشگام است. حتی اگر یک واحد تلویزیون مناسب و معقول داشته باشید ، ممکن است چاق بودن آن شما را مجبور کند تا در مورد تنظیمات خود دوباره فکر کنید.

مرتبط: بهترین معاملات ایکس باکس

موقعیت عمودی همچنین تأکید بیشتری بر روی کوره فوق الذکر دارد ، که تریپوفوب ها را از بین خواهد برد ، اما هرکسی را دوست دارد که تهویه گرما را با طراحی هوشمند طراحی کند. پس از یک جلسه بازی سنگین ، Xbox Series X نسبتاً خوش طعم می شود. خوشبختانه ، این گرما از طریق فن از طریق تمام سوراخهای بالا و دور هسته دستگاه دفع می شود. در قسمت عقب تهویه بیشتری وجود دارد. در حالی که گرما را از طریق هر دو دست احساس می کردم ، اما هرگز در اثر لمس گرم نمی شد.

حتی هنگام بازی ها با وضوح کامل برای ساعت ها ، کنسول تقریباً ساکت است. البته ، بسیاری از مسائل مربوط به سر و صدا به دلیل عجیب و غریب داخلی ناشی می شود که در هنگام راه اندازی مشخص نیست ، بنابراین این می تواند تغییر کند. با وجود این ، و برخی از نگرانی های جزئی در مورد بلند مدت جمع شدن گرد و غبار از طریق دریچه بالا ، به نظر می رسد خنک کننده سری X در حال افزایش است.

در کنار دریچه های عقب ، بقیه درگاه های سری X نشسته اند. در اینجا HDMI 2.1 مورد انتظار را در پورت و سوکت اترنت و همچنین دو پورت USB 3.2 دیگر پیدا خواهید کرد. با این حال دوست داشتم حداقل دو درگاه USB را در جلو ببینم. موقعیت فعلی هنگام کشیدن لوازم جانبی متصل از عقب ، کمی سوپ کابل ایجاد می کند.

قابل توجه است که دیگر جایی برای پورت نوری یا پورت های خروجی HDMI مانند خانواده Xbox One وجود ندارد. با این حال ، یک کارت حافظه اختصاصی برای کارتهای ذخیره سازی وجود دارد. بعداً کمی بیشتر به وضعیت ذخیره سازی خواهیم رسید ، اما از یک منظر طراحی خالص ، دسترسی آسان برای دسترسی به فضای ذخیره سازی بسیار جالب است. در اینجا نیازی به بیرون کشیدن پیچ گوشتی نیست.

نصب سریع و ساده است ، به خصوص با برنامه دستی گوشی های هوشمند Xbox.

دسته بازی: آشنا و کاربردی

xbox series x review controller front

کنترلر بی سیم جدید Xbox یک تمرین تکرار بیش از نوآوری است. به نظر می رسد و احساس می کنید انتظار دارید گیم پد ایکس باکس ظاهر و احساسی داشته باشد – ساده ، لمسی و کمی تیز.

مانند خود کنسول ، کنترلر همراه Xbox Series X دارای روکش مات است و به رنگ مشکی ارائه می شود. بدنه و دکمه ها به راحتی دست و پا می زنند. کودک دو ساله من به لنت علاقه پیدا کرد و فقط با اندکی افتادن مقداری از پوشش دکمه RB را برداشت. من همچنین علاقه زیادی به گرفتن بافت در پشت بالشتک ندارم. اینها روی محرک ها و ضربه گیرها خوب هستند ، اما روی کف دست شما کمی بافت دارند ، به خصوص با گرم شدن دست ها.

همچنین نگاه کنید به: بهترین لوازم جانبی سری X Xbox

بزرگترین تغییر D-pad جدید است. این شکل متقاطع سنتی را با مورب های گردی که در کنترل کننده های Microsoft Elite وجود دارد ترکیب می کند. لمسی و پاسخگو است ، اگرچه کلیک ها بسیار بلند است.

همچنین دکمه اشتراک گذاری اختصاصی جدیدی برای ضبط سریع کلیپ های گیم پلی در نظر گرفته شده است. این یک مورد اضافی مورد انتظار بود ، زیرا مشابه آن را در پد های سونی و نینتندو نیز دیده ایم ، اما مورد استقبال نیز هست. فقط با یک ضربه سریع برای گرفتن عکس از صفحه یا نگه داشتن آن برای ضبط ویدئو ، اکنون خیلی کمتر احتمال دارد آن لحظات گیم پلی کلاچ را از دست بدهید.

ویژگی ها و نرم افزار: فقط Game Pass را از قبل دریافت کنید

xbox series x dashboard 1

رابط سری X بلافاصله برای هر کسی که اخیراً از کنسول Xbox One استفاده کرده است آشنا خواهد شد. این خیلی تعجب آور نیست. از این گذشته ، مایکروسافت فقط در ماه آگوست داشبورد Xbox را برای تمام سخت افزارهای خود اصلاح کرد.

متأسفانه ، این لزوما چیز خوبی نیست. رابط کاربری Xbox به بهترین وجه می تواند به عنوان کاشی و پهن توصیف شود. تقریباً هر عنصر رابط کاربر یک کاشی است – بعضی از آنها ساکن هستند ، برخی دیگر براساس استفاده شما تغییر پویا می کنند.

داشبورد Xbox Series X کاربردی است ، اما الهام بخش نیست … و در 1080p است.

رابط کاربری بسیار سریع و پاسخگو است ، با کندی رابط اصلی Xbox One و یک حافظه دور. با این وجود هنوز هم برخی از ویژگی های مهم عجیب است. به عنوان مثال ، برای رفتن به منوی اصلی تنظیمات ، ضربه و کشیدن زیادی لازم است. خوشبختانه ، مایکروسافت یک ویژگی جستجو در کل سیستم را در خود جای داده است که به نظر می رسد گزینه ای بسیار شبیه Windows است ، اما مورد استقبال نیز هست.

علاوه بر این ، می توانید کاشی ها را سفارشی و پین کنید تا بازی ها و برنامه های خاص همیشه در بالای داشبورد قرار بگیرند. پس زمینه های پویا یکی دیگر از ویژگی های جدید است ، اگرچه فقط پیش فرض هنگام راه اندازی در دسترس است. مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای عرضه بیشتر در آینده است.

بدترین چیز در مورد رابط کاربری این است که فقط در 1080p اجرا می شود. به هیچ وجه یک معامله شکن نیست ، اما نداشتن داشبورد کاملاً واضح با توجه به جوش آمدن نیرو در داخل شاسی سری X گیج کننده است.

بازی ها: بهترین تور بازدید

میراث کنسول بازی با بازی هایش تعریف می شود ، نه مشخصات آن. مایکروسافت این راه را به سختی با Xbox One آموخت – کنسولی عالی که در نهایت به دلیل کمبود عناوین بازی فقط و فقط Xbox ، هرگز توانایی بالقوه خود را برآورده نکرد.

این غول ردموندی این را چند سال پیش تشخیص داد و با به دست آوردن تعداد کمی از استودیوهای با استعداد ، در صدد پر کردن شکاف در سهام خود بود. سپس فراتر از انتظار بود ، دکمه هسته ای را فشار داد و Bethesda Game Studios – سازندگان امتیازات Fallout و The Elder Scrolls – و بقیه اعضای خانواده ZeniMax را نیز خریداری کرد.

بنابراین ، چگونه این فشار برای تجربه های جدید منحصر به فرد و جاه طلبانه در ابتدای راه اندازی سری X آشکار می شود؟ خوب نیست در زمان راه اندازی ، سری X به سختی توسط خود مایکروسافت محروم می شود. تأخیر Halo Infinite – که قصد دارد عنوان بزرگ پرتاب باشد – تا سال 2021 شکاف بزرگی در ترکیب ایجاد می کند که همیشه پر کردن آن غیرممکن است.

xbox series x review assassins creed valhalla
Assassin’s Creed: Valhalla

در عوض ، بازی های بزرگ شخص ثالث برای نشان دادن قدرت سری X ، سنگین وزن هستند و Assassin’s Creed: Valhalla و Call of Duty: Black Ops Cold War مهمترین بازی های منتشر شده هستند. بزرگترین “انحصاری” Yakuza: Like A Dragon است که تا سال آینده با PS5 عرضه نمی شود.

نگاهی فراتر از پرتاب به سال 2021 نیز اعتماد به نفس زیادی ایجاد نمی کند. در حال حاضر هیچ تاریخ مشخصی برای انتشار همه عناوین اصلی استودیوی Xbox Game وجود ندارد ، از جمله Halo Infinite ، Senua’s Saga: Hellblade 2 ، Everwild ، Avowed و دنباله Fable که مدت ها در انتظار آن بودند.

آنچه ما می دانیم این است که استودیوی Xbox Game با یک گروه فوق العاده متنوع از توسعه دهندگان انباشته شده است. این موارد شامل Double Fine ، Ninja Theory ، Rare ، Obsidian ، Playground Games و موارد دیگر است. هنگامی که آنها شروع به شلیک به همه سیلندرها می کنند ، کتابخانه Series X می تواند باورنکردنی باشد ، به خصوص اگر با پشتیبانی مایکروسافت از استودیوهای مستقل از طریق برنامه ID @ Xbox ترکیب شود.

لوازم جانبی: هیچ چیز دیگری جز موارد ضروری نیست

لوازم جانبی Xbox Series X در هنگام راه اندازی زیاد نیست. اگر بخواهید تجربه کلی خود را ارتقا دهید ، آنهایی که در آنجا هستند ارزش پول شما را دارند.

xbox series x shock blue
دسته کنسول ایکس باکس

این واضح است که دسته جدید بی سیم Xbox است. کنترلرهای اضافی 64.99 دلار MSRP قیمت دارند و دارای رنگ های کربن سیاه ، روبوت سفید یا شوک بلو هستند.

xbox series x wireless controller rechargeable battery
باتری ایکس باکس

اگر نمی خواهید باتری های کنترل کننده را تعویض کنید ، Xbox Play و Charge Kit یکی دیگر از خریدهای اساسی با قیمت 24.99 دلار است.

Screenshot 2020 11 26 at 21.12.20
شارژر کنسول ایکس باکس

متناوباً ، پایه شارژ جهانی Xbox Pro با قیمت 39.99 دلار وجود دارد که در صورت عدم استفاده به عنوان پایه کنترل کننده شما عمل می کند.

xbox series s seagate storage
هارد اضافی ایکس باکس

سرانجام ، کارت انبساط ذخیره سازی Seagate برای سری X / S با قیمت گزاف 219.99 دلار به فروش می رسد. با این حال ، فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی اضافی برای تقویت ظرفیت ذخیره سازی سری X به شما می دهد.

مشخصات

مشخصات Xbox Series X

ارزش و رقابت: مرحله نهایی نهایی

Xbox Series X در ایالات متحده 499 دلار ، انگلیس 449 پوند و در اروپا 499 یورو قیمت دارد. این همان قیمت راه اندازی Xbox One X در سال 2017 است که با توجه به ارتقا سخت افزاری ارائه شده بسیار چشمگیر است.

بزرگترین رقیب این کنسول بدون شک Sony PlayStation 5 است. این کنسول دو روز دیرتر از Series X در 12 نوامبر با برچسب قیمت یکسان برای نسخه دارای درایو دیسک راه اندازی شد. نوع کاملا دیجیتالی PS5 با مشخصات دقیق دقیق مشابه با 399 دلار نیز در دسترس است. خیلی زود دو کنسول نسل نهم را با هم مقایسه خواهیم کرد ، اما برخی از تمایزات اساسی وجود دارد که باید قبل از خرید در مورد آنها بدانید.

PS5 یک ماشین عظیم الجثه و علمی تخیلی است که سری X را کوتوله می کند و بسیار مشهورتر است. با این حال ، در حال حاضر چندین انحصار قاتل دارد. این موارد شامل یک بازسازی خیره کننده از Demge’s Souls and Spider-Man: جنجالی سخت است: مایلز مورالس ، اسپین آف کوتاه تریلر Marvel’s Spider-Man با بازی تیتراژ بروکلینیت. بزرگترین تفاوت ، با کنترلر DualSense همراه با لغت های تحسین برانگیز و محرک های سازگار است.

در نهایت…

هر دو ماشین قدرتمندترین کنسول بازی هستند. سری X یک پیشنهاد ساده تر ، همه کاره با پشتیبانی سازگار با عقب و شگفت انگیز و آس در سوراخ Xbox Game Pass است. PS5 فاقد یک سرویس اشتراکی جذاب است اما با سخت افزار نوآورانه و دو بازدید فوری انحصاری زود هنگام ارائه می شود.

کسانی که بعد از تکه ای از بازی های نسل بعدی و بدون قیمت بالا باید 299 دلار Xbox Series S را نیز در نظر بگیرند. این دیسک دیسک ندارد و با وضوح 1440p خنثی می شود ، اما ارزان ترین و ساده ترین دروازه Xbox Game Pass و 120fps است بازی کردن.

نینتندو سوییچ نیز وجود دارد – کنسول هیبریدی خانگی از بازی ساز محبوب ژاپن. این هرگز از نظر قدرت با Xbox Series X مطابقت ندارد ، اما اگر فقط بودجه یک کنسول جدید را در اختیار داشته باشید ، کلاسیک های فوری مانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild ، Super Smash Bros Ultimate و Animal Crossing: New Horizons آن را با قیمت 299 دلار به گزینه ای جذاب تبدیل می کند.

سرانجام ، بازار قابل احترام بازی های رایانه ای وجود دارد. به زبان ساده ، اگر قبلاً یک رایانه شخصی با مشخصات بالا دارید ، نیازی به سری X ندارید. همه بازی های انحصاری در ویندوز 10 قابل پخش هستند و از قبل می توانید Game Pass را برای رایانه دریافت کنید. به همین ترتیب ، به ویترین های دیگر مانند Steam و Epic Games Store نیز دسترسی پیدا کرده اید. با این حال ، اگر کامپیوتر شما عقب است و شما نمی خواهید از درد و هزینه ارتقا it آن بگذرید ، سری X به همان اندازه که می توانید به کنسول PC-power نزدیک شوید.

Xbox Series X حتی با برچسب قیمت کمتر از یک رایانه شخصی کاملاً بسته بندی شده ، با قیمت 499 دلار ارزان نیست. برنامه Xbox All Access مایکروسافت برای توزیع هزینه در یک برنامه مالی طراحی شده است ، و سری X هزینه آن 34.99 دلار در ماه و به مدت 24 ماه است. این همچنین شامل 24 ماه Game Pass Ultimate است ، بنابراین اگر قبلاً قصد اشتراک داشتید ، اساساً سری X را با قیمت 20 دلار در ماه دریافت می کنید. اگر نمی خواهید هزینه یکباره زیادی بپردازید ، قابل توجه است.

Xbox Series X review: حکم

Xbox Series X یک ماشین بازی خارق العاده است که اگر با Xbox Game Pass جفت شود ، بهترین تعادل قدرت خام و ارزش پول برای هر کنسول جدیدی است که تاکنون عرضه شده است. گرچه برای اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان ، دلیل قانع کننده ای برای خرید یکی وجود ندارد … حداقل هنوز.

به عنوان بیانیه ای از قصد ، به عنوان اطمینان خاطر نرم به جای اعلامیه ای باشکوه ظاهر می شود. با این حال ، سری X پایه های یک برند Xbox را که دوباره زنده می شود ، قرار می دهد. این مایل است بازی طولانی را با سرویس اشتراک بازی پیشرو در صنعت خود ، ارتش تازه تأسیس استودیوهای شخص اول با استعداد و مشخصات اصلی خود (حداقل روی کاغذ) حداکثر پتانسیل فراتر از PS5 نیز ارائه دهد.

مایکروسافت به وضوح امیدوار است که این پایه ای برای کارهای بزرگتر در آینده باشد. با این وجود ، فقدان احساس واقعی رضایت فوری – اعم از بازی های انحصاری ، عناصر کنترل کننده منحصر به فرد یا حتی یک رابط کاربر تازه – ضربه بزرگی به سیستم هنگام راه اندازی است. این واقعیت افزوده شده است که مایکروسافت تأیید کرده است که برای مدتی هنوز از خانواده Xbox One با انحصاری های cross-gen پشتیبانی خواهد کرد.

با تمام این گفته ها ، اگر شما Xbox One ندارید و مایل به خرید در اکوسیستم Xbox هستید ، سری X بهترین انتخاب است. من دیده ام که آن را مانند PC توصیف می کنند ، که به نظر من کاملاً عادلانه نیست. اگر به روند تکراری Xbox One X به سری X و افزایش همه گیر بودن گزینه های گرافیکی نگاه کنید ، کراس اوور وجود دارد. با این وجود ، سری X نیز نمونه ای باورنکردنی از این است که چرا کنسول ها برای دوستداران پلاگین و بازی مناسب هستند.

چه نصب سریع و با کمک برنامه تلفن های هوشمند ، چه تجربه Netflix از Game Pass یا زمان بارگذاری سریع و تقریباً شبیه کارتریج Quick Resume ، مانع شما و بازی ای که می خواهید انجام دهید بسیار کم است. . این یک کنسول کلاسیک است. اکنون فقط به بازی های نسل بعدی ضروری نیاز دارد تا میراث خود را شروع کند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.